Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rafke Houben - WaarBenJij.nu Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rafke Houben - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Rafke

30 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

En dan is het eindelijk zover, morgen gaat mijn grote avontuur beginnen!
Na een hele hoop geregel en gedoe en een heel leuk 'afscheidsweekendje' ben ik dan eindelijk klaar voor vertrek. Morgen vertrekt mijn vliegtuig om 13.30u in schiphol naar Guanghzhou en van daaruit vliegen we naar Manilla en vanuit Manilla onze binnenlandse vlucht naar Davao (plaats van bestemming) waar we rond de klok van 17.00u lokale tijd zullen landen. En vanaf hier laat ik me compleet verrassen.
Nou ik ga mijn laatste spulletjes pakken en lekker vroeg mijn bedje in. Ik houdt gewoon mijn eigen nummer voor whatsapp, dus mocht je me via die weg willen contacten kan dat gewoon.

Tot over 3,5 maanden

  • 30 Maart 2014 - 20:29

    Karin :

    Rafke heel veel succes met je stage in ver wegstan. Het gaat je zeker lukken. En ook met de heimwee je kan het. We zullen je zeker volgen met wat je allemaal daar mee maakt. Nu is het super spannend voor je omdat nog niet weet wat je daar te wachten staat. Maar het komt goed meid. En als je het moeilijk hebt mag je me altijd app of bellen. Nou nogmaals geniet dr van en veul lol en succes . Lieve groetjes van karin en thei xx

  • 31 Maart 2014 - 23:03

    Hanny(mam):

    Hoi meidje
    Hopelijk hebben jullie een fijn reis gehad,ga er van genieten ,heimwee zul je niet krijgen,want het is daar veel te interessant,ik ga je zeker missen ,maar dat overleef ik wel.dikke kus van mij,je vader en linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 April 2014

Mijn eerste 3 weken in Calinan

30 Maart 2014

Laatste dagje in Nederland
Rafke

Actief sinds 25 Feb. 2014
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 3128

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: